تیکت های من

سیستم پشتیبانی

۱- زمان بندی پاسخگویی تیکت ها از ۱۰ دقیقه تا ۲۴ ساعت می باشد.

۲- تیکت شما بعد از هر بار جواب بسته می شود و شما در صورت تمایل به ادامه گفتگو به راحتی می توانید آن را باز کنید.

۳- در رابطه با موضوعات جدید لطفا تیکت های جدید ارسال کنید.

۴- در صورت داشتن مشکلی در وب سایت خود ، حتما لینک سایت یا تصویر آن را در اختیار کارشناسان پشتیبانی قرار دهید.

۵- در صورت هرگونه انتقاد یا پیشنهاد به سیستم پشتیبانی یا کارشناس پشتیبانی ، لطفا با ذکر دلایل خود آن را به واحد مدیریت ارسال کنید. ( لطفا ما در رسیدن به آرزوی قلبی خود که رضایتمندی شما کاربران گرامی است، یاری کنید! )

[supportcandy]

مطلب مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان